maandag 10 november 2008

Knutseldag

Terwijl de wind buiten om het huis giert en ruw alle blaadjes van de bomen blaast, ben ik creatief aan de slag gegaan. Vol bewondering zie ik op verschillende blogs mooie handwerkjes, maar als ik zelf iets in mekaar knutsel vind ik het toch nooit zo geslaagd als ik had gedacht. De spulletjes die ik vandaag en gisteren maakte zijn wel geslaagd. Ik heb 2 glazen potjes al een kerstlook gegeven :
Ik heb enkele witte doosjes een nostalgisch kleedje gegeven,twijfel wel nog of ik ze zo ga laten of er nog wat linten en knoopjes op ga verwerken :

Verder heb ik nog een lavendelkussentje gemaakt en een klein geschenkzakje :


En als laatste maakte ik een klein kransje met de dopjes van eikels. Met een scherpe priem maakte ik er gaatjes in, ijzerdraad doorheen en klaar was hij......

Ik zal waarschijnlijk nooit een echt knutselwonder worden, maar door binnen te gluren op andere blogs, deed ik toch wat inspiratie op. Dus bij deze wil ik elkeen die hier haar idee in ziet bedanken voor de inspiratie!!

4 opmerkingen:

Brigitta zei

Nou, nou, jij bent echt druk bezig geweest!! En het ziet er allemaal superleuk uit hoor, ik vind die nostalgische doosjes erg mooi. Jullie metamorfose ziet er ook super uit. Nog even volhouden ;-)

Anoniem zei

Hoi, bedankt voor je bezoekje. Het buikkastje is in opdracht voor mijn schoonmoeder. Kan ik het natuurlijk niet wit verven, al lijkt me dat idd mooier, hihi!
Groetjes,
Karin

casa nostra zei

wat leuk dat eikeldopjeskransje! je bent flink aan de knutsel geweest, ziet er allemaal goed uit.

Anoniem zei

Hoi, niet zo handig zegt ze dan!!!
Wat je gemaakt hebt, ziet er anders erg leuk uit!!
Het hoeft toch niet altijd je eigen idee te zijn, iedereen maakt toch alles op z'n eigen manier!!
En dat is goed!!!
Bij mij op m'n creablog mag je best kijken om inspiratie op te doen!!
http://creabythea.blogspot.com/
Veel plezier en tot de volgende keer!
Groetjes Thea