zaterdag 22 november 2008

Angels


De koude buiten doet me extra genieten van de gezelligheid van kaarsjes. Vandaag ben ik op zoek geweest naar leuke en betaalbare deco spulletjes. Bij Karma in Heverlee geniet ik altijd van de heerlijke nostalgische sfeer en ik kocht er dit lieve 'hangengeltje'. Voorlopig hangt hij in de hal waar je door de spiegel erachter ook goed zijn mooie vleugeltjes ziet. Heb al een beetje spijt dat ik er niet meer kocht....

Next stop ....de kringwinkel (natuurlijk) en daar vond ik dit schattige engeltje. Ik ben eigenlijk op zoek naar een sidetable voor in de hal, maar dit engeltje had meteen mijn hart gestolen! Die sidetable komt er vast en zeker ooit wel .... en dan heb ik altijd nog een reden om terug naar de kringwinkel te trekken!
Angels descending,
bring from above,
Echoes of mercy,
whispers of love.
~Fanny J. Crosby

Geen opmerkingen: