zondag 20 mei 2012

Kunst aan zee tijdens een verlengd weekend!

Aan de Belgische kust kan je tot 30 september buiten zee strand en zon ook genieten van kunst...
In de prachtige villa 'Le Chalutier' in de Dumont wijk in De Panne kan je het werk "Waiting for the climate change" van de Spaanse kunstenaar Isaac Cordal bekijken.


Ook aan de Leopold I esplanade zie je zijn kleine figuurtjes staan op een paal, voorlopig nog hoog en droog, te wachten op de gevolgen van de opwarming van de aarde.

De sculpturen van de Tsjechische kunstenaar Michal Gabriel, "Players" bevolken het stukje strand aan het Canadezenplein...


Dit was een stukje van mijn verlengde weekend!

1 opmerking:

Home and Lifestyle zei

Hoi An,

Bedankt voor je lieve reactie op mijn laatste posten! Ik zal het huis voor je reserveren hi hi en dan woon je meteen dichtbij De Potstal! Maar jij hebt weer als voordeel dat je dichtbij het strand woont, dat lijkt mij toch ook zo lekker! Ach, zo hebben we allemaal onze voordelen en nadelen n de omgeving waar we wonen!

Ik wens je nog een heel fijn weekend, ik was blijkbaar geen volger meer van je dus ik heb mij meteen opnieuw aangemeld!

Lieve groet, Ingrid