maandag 14 mei 2012

Ik ben er weer!

Wat is het alweer lang geleden dat ik nog eens een bericht plaatste!
De sneeuw is gelukkig verdwenen en we kunnen ons zo af en toe warmen aan het heerlijke zonnetje!
De winter blues beginnen stilaan op te klaren en het kriebelt om weer wat te bloggen.

19 April was het secretaressendag en kreeg ik dit mooie boeket ...

Deze Porte Capsulle vond ik de ideale bewaardoos voor mijn geur/theelichten...

Mijn laatste nieuwe project...
Ideetje opgedaan bij Swiet Voor een prijsje 6 stoelen gekocht die ik in een nieuw kleedje ga steken. Het ideale stofje gevonden en gekocht in Bodrum!
En nu werk in uitvoering...
Groetjes!





3 opmerkingen:

Liesbeth zei

Leuk dat je weer in blogland bent.Ik kijk al uit naar het resultaat van je stoelen,lijkt me een leuk project!

Liefs,

Liesbeth

little sweet things zei

Hey An!
Dat is echt een tijdgeleden.
Wat en mooie stoelen heb je gekocht ben stiekem een beetje jaloers ben benieuwd met wat voor stof je ze gaat bekleden.
Wel laten zien hoor als ze klaar zijn!
Lieve groetjes, Sas

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi leuk weer een postje te lezen ...prachtige bloemen ben benieuwd hoe je stoelen gaan worden dus kom maar op met je foto's ..fijn weekend lieve groet rosita