woensdag 1 april 2009

Zomerkriebels



Gedreven door een heerlijke lentezon, ben ik nogmaals met mijn primer aan de slag gegaan. Ditmaal moesten het versleten tuinbankje en mijn tuinstoel eraan geloven! Aangezien er ons morgen nog een mooie dag beloofd werd, kan er morgen de laklaag al op. En dan als finishing touch wil ik er ook een woord op, maar twijfel nog steeds...Jardin , Botanique , Provence,.... tja ik zal er nog maar eens een nachtje over slapen....


Het gewitte bankje geeft al meteen een andere indruk en ik kan niet wachten om er mijn buxus en zink potjes op uit te stallen. De viooltjes in zink geven het terras al weer wat kleur na die lange winter. Elke dag kijk ik eens rond in de tuin waar er alweer wat groen tevoorschijn komt... Het gazon hebben we ook onder handen genomen : verticuteren, maaien, bemesten en kalk tegen het mos. Hopelijk worden we hiervoor beloond met een groen tuintapijt deze zomer!


2 opmerkingen:

lia zei

Tuinen zijn leuk en mooi, mar je moet ook veel werk verrichten.
Maar je kunt in ieder geval lekker zitten deze zomer.

groetjes Lia

Mayflower zei

Hallo An, wat ben je al druk bezig geweest. Je bankje ziet er heel mooi uit, heerlijk alles weer een fris kleurtje. Ben benieuwd wat de tekst wordt, maar misschien neem je dan ook wel een foto daarvan.
Fijne avond en geniet van het heerlijke weer.
Groetjes Mea