zondag 4 januari 2009

Feeëriek wit

De vrije dagen van de kertsvakantie hebben we niet stilgezeten! De "wonen in wit" kriebels waren te sterk, en eenmaal ik iets in mijn hoofd heb gehaald...tja dat moet dan gebeuren en liefst zo snel mogelijk. Om het een mooie eenheid met de rest van de kamers te geven heb ik ook hier weer gekozen voor wit met één muur in biscuit kleur.....


Et voilà, het resultaat! Ik ben er heel blij mee. De hall lijkt veel ruimer nu een geeft een rustige indruk. De binnendeuren en trap blijven voorlopig hun originele kleur houden, misschien komt hier ook ooit verandering in.......

Mijn kristal muurlampje komt hier helemaal tot zijn recht, en geeft een feeëriek licht 's avonds.
De hyacinten op het vensterbankje van het trapraam verspreiden een heerlijke geur die me al helemaal doet wegdromen van de lente! Alhoewel de winter wel iets gezelligs heeft verlang ik toch al weer naar wat warmte van de eerste zonnestralen......

5 opmerkingen:

Heidi zei

Wat een lik verf al niet doet...ik vind het prachtig geworden!
groetjes Heidi

Brigitta zei

Allereerst een heel gelukkig 2009. En wat ziet je hal er schitterend uit!! Mijn hal begint ook te kriebelen, twee jaar geleden heb ik hem fris oranje geverfd, dat had ik toen echt nodig, maar zo langzamerhand ben ik weer toe aan een rustigere kleur, nu alleen nog bedenken welke....

LiLi M. zei

Leuk dat je langskwam! Wat een verschil, je hebt direct veel meer licht en dat in donkere tijden. Ik verlang ook naar de zon en dan niet die felle laaghangende winterzon die elk vlekje in huis uitvergroot!
Een goed en gezond 2009!

Anoniem zei

Nou,dat is echt een groot verschil !Prachtig. Je hebt er hard aan gewerkt. Niemand heeft op dit moment de puf om iets te doen, en jij..............zeer ijverig !!
Mijn compliment !!

groetjes Thea

Himlarum zei

Hi!
Such a difference white paint makes! Your furniture is tranformed!

Have a great weekend!
Hugs
Ann-Helen