zaterdag 7 januari 2012

Na Kerst en Nieuwjaar komen de ...

Solden...koopjes...kortingen...sales...rebajas...réductions
en dat is helemaal mijn dada!
Snuffelend in woonwinkels op zoek naar leuke spulletjes aan een klein prijsje vond ik :

Tinnen doosje in hartvorm en heerlijk geurende geurkaarsen.
Deze leuke postkaart-kussentjes kon ik ook niet achterlaten!
Eigenlijk ging ik op zoek naar een klein dienblad voor op de salontafel om de afstandsbedieningen in te leggen, maar dit kwam ik voorlopig nergens tegen...

Op mijn verlanglijstje staan nog : een eetkamertafel en stoelen, een set nieuwe keukenhanddoeken en een op maat gemaakt tv-meubel maar tenzij ik nog met de loterij zou winnen weet ik niet of dit allemaal voor 2012 gaat zijn!

Met de Eindejaarsfeesten achter de rug begint het al stilaan te kriebelen om de Kerstspullen weer op te bergen.

De Kerststukjes beginnen stilaan wat naaldjes te verspreiden, maar ik wacht nog even om ze weg te doen.

De vele Eindejaarswensen mogen binnenkort ook in de bewaardoos.
Maandag is de Kerstvakantie al weer voorbij, de kids zullen weer naar school gaan en de routine van alledag zal weer wat regelmaat brengen.
Groetjes, an

2 opmerkingen:

Bonjade zei

Leuke aanwinsten....ha ja leuke prijsjes nu......niet te weerstaan.
Hier begint ook morgen de school weer....
Fijne week
Lieve groet

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

tja komt een tijd van komen en gaan ....leuke dingen heb je gekocht die kussen is super ..... fijne dag lieve groet rosita