maandag 14 maart 2011

Feest in de brievenbus!

Via blogland kwam ik terecht op de webwinkel Het Witte Luik van Marjo. Heel wat leuke en mooie hebbedingetjes vulden mijn winkelkarretje , maar voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast, dus toch maar weer wat spulletjes uit mijn winkelkarretje gehaald en eerst maar eens even wat bestellen en dan zien we wel weer... En kijk eens wat een prachtige handgeschreven enveloppe op een dag mijn brievenpost sierde :


Niet alleen bleek mijn bestelling mooi verpakt maar er zat ook nog een kadootje bij!
Dus neem eens een kijkje bij Marjo en aarzel niet om te bestellen als je wat leuks ziet want
Marjo maakt van je bestelling een feestje!



Bij Maison Marcella bestelde ik dan weer een glassticker, deurhanger en belletjes hartje en deze werden ook netjes door de postbode in mijn brievenbus afgeleverd. Even had ik wat twijfels of ik de glassticker wel netjes op mijn windlicht zou kunnen bevestigen, maar gewoon de instructies volgen was voldoende om mijn gewoon windlicht dat "ietsje" extra te geven... Plots wil ik al mijn glaswerk van deze stickers voorzien, helaas kan ik het eindresultaat met mijn goedkoop cameraatje niet goed vastleggen...


Liefs, An ♥

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi An,
Bedankt voor het leuke verhaal over Het Witte Luik! Fijn dat het naar je zin is!

Wat een mooie sticker op je windlicht, ook een aanrader!

lieve groetjes Marjo

Home and Lifestyle zei

Een bestelling bij Marjo voelt als het krijgen van een hele leuke traktatie...ze maakt er inderdaad altijd veel werk van!

Wat leuk om woordstickers op een vaas te bevestigen...een eigen "Home & Lifestyle" vaas lijkt mij ook wel wat hi hi!

Een fijne avond An! Lieve groet, Ingrid

Karin zei

Lieve An, ik kwam zojuist je award tegen, bedankt daarvoor. Ik moet nog even bedenken wat ik ermee ga doen ♥
Het witte luik ken ik, het is altijd een feestje om haar mooie pakjes te ontvangen.

hokje zei

Wat een leuk resultaat met de sticker! Marjo weet je inderdaad een 'feestje' te bezorgen; altijd met liefde verpakt en een kadootje!

Fijne dag,
Miranda

lia zei

Hoi An, ik ben er nog niet aan toe gekomen om jou te bedanken voor je award. Sorry, ik probeer nog steeds een beetje rustig aan te doen.
Ik ga hem wel even vermelden maar ik doe er verder niets mee. Hoop dat je dat niet erg vind.
Raamstickers ken ik eigenlijk alleen van wat je op de ramen plakt.
Home Sweet Home is wel leuk.

groetjes Lia

Anoniem zei

Wat een leuk verpakt pakketje, ga zo meteen kijken!!

Groetjes,
Miranda

mimilovesmimi.blogspot.com