zondag 19 september 2010

l
Nu de drukke zomermaanden voorbij zijn,
en het warme zonnetje ons soms in de steek laat,
heb ik er weer nood aan om het binnen zo gezellig mogelijk te maken.
De blogkriebels hebben me weer overvallen,
want waar anders kan je zo veel inspiratie op doen dan in blogland...

Bij deze eerste nazomerse blog wil ik jullie graag laten zien wat ik tijdens de zomermaanden, aan kleine prijsjes, "veroverde"...
Zo adopteerde ik eerst dit lieve "melkstoeltje",
gaf het een nieuw jasje,
en een leuk plaatsje!
Handig als extra zitje of tafeltje...
Op een zomerse snuffeldag ontdekte ik de mogelijkheden van dit afgedankte tafeltje,
Ik omarmde het met een likje verf en
'voici le résultat' :
Een zinken windlichtje voor bij mijn zinken emmertjesverzameling kon ik ook niet weerstaan...

En tot slot het ' pièce de résistance' van mijn koopjestochten,
een set wijnglazen...

Gisteren ging ik met collega's op uitstap naar Doornik
en daar ontdekte ik een leuk winkeltje :
'Coup de coeur' met leuke woondeco's in hartjesvorm
en dit witte hart van Jardin d'Ulysse moest mee naar huis!

Tot binnenkort,
voor meer resultaten van mijn schattenjacht ;-)

3 opmerkingen:

agawphotography zei

very beautiful!

love lives in the kitchen zei

i love this armchair :)
have a sweet day,
justyna

Claudia Leertouwer zei

Daar moet ik als hartenfan ook eens langs!