maandag 1 februari 2010

Bling-bling



Bij deze stel ik je voor : mijn nieuwe bling-bling aanwinst!
Tijdens mijn zoektochten naar budget vriendelijke, leuke aankopen, kwam ik deze tegen. Aangezien in mijn halletje nog steeds een zielig peertje aan het plafond bengelde heb ik deze keer niet geaarzeld en het lampje meteen meegenomen... Of neen, ik zou ik niet zijn als ik niet eerst twijfelde over een "ook wel mooi, maar toch te groot voor in het halletje" exemplaar!
Maar ben er nu met dit wel super blij mee!
Alle pingeltjes hingen er nog mooi aan, geen enkel hoekje of stukje af!
Mijn lieve collega maakte laatst een opmerking dat als je mijn blogje ziet, alles er zo mooi af en in orde uitziet...hahaha bij deze geef ik eerlijk toe dat het er in realiteit soms heel wat rommeliger en niet zo in orde uitziet! En een andere bekentenis die ik toch wel moet doen is : woonboekjes kijken en kringwinkelverslaving maken dat ik al heel wat heb verzameld wat er chic en duur uitziet maar in feite rommel van een ander is! Maar belangrijkste : ik ben er happy mee!
Groetjes en tot blogs!

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hier in huis heb ik ook al de nodige kringloop aankopen staan...heel goedkoop, maar het ziet er allemaal duur uit. Iemand die hier voor het eerst komt, zou denken dat ik er veel geld aan uitgeef, maar dat klopt dus helemaal niet hi hi! En juist die koopjes maken het zo leuk.

Je bent goed geslaagd met je kroonluchter, het glinstert aan alle kanten en staat er prachtig!

Groetjes, Ingrid

Mayflower zei

Hoi An, ik ben gek van Kroonluchters en dit is ook een plaatje.
Groetjes Mea

lia zei

Leuke lamp, staat vast schitterend in je gang. En past goed bij dat lampje boven de spiegel.

lieve groet Lia

The Old and the Beautiful zei

Ik vind hem GE-WEL-DIG!!!
En ik ben soms ook zo blij met de 'oude' rommel van een ander...grinnik.
Groetjes,
Gonda

love lives in the kitchen zei

hello! i'm so happy to meet you! your blog is simply beautiful! i'm already your folower so now i can come back easier :)
thenk you for tips on barcelona's tapas :) i'm sure i'll like it!
have a very sweet day and hope to hear from you soon!
justyna

Karin zei

An, bedankt voor je lieve woorden op mijn blog. Liefs, Karin

Ineke Original zei

Zoiets wil ik nu ook! Wat heb je een leuk blog.
veel liefs,
Ineke van den Akker

Danielle zei

Hallo An. ik kom via via even bij je langs. Ik sluit mij aan bij vele andere, je hebt een leuke blog, waar andere leuke ideeen van kunnen mee nemen. Ik heb mij aangemeld als volger.

groetjes Danielle