woensdag 11 februari 2009

Marseillezeep

Tijdens de Leuvense kerstmarkt stond er een kraam met Marseillezeep in alle geuren en kleuren, mijn vriendin kocht er wel 2 plastic tassen vol. Trots liet ze me genieten van alle geurtjes die ze kocht...
Met mijn verslaving aan alles wat lekker geurt wou ik natuurlijk ook wel van die zeepjes en wat blijkt, ook in België kan je ze online bestellen en dit bij : http://www.ingridvogel.be/


Je kiest de geurtjes die je wil en bij aankoop van meerdere stuks krijg je zelfs een korting. Mmmh moeilijk kiezen, want ik wou ze natuurlijk weer allemaal testen. Uiteindelijk had ik toch een keuze gemaakt en de bestelling geplaatst. Elke dag keek ik uit naar de komst van de postbode, maar natuurlijk dat heb ik dan weer, net de dag dat ik moest werken was de postbode langsgeweest met mijn pakje... Helaas moest ik nu weer een dag wachten tot ik het pakje op het postkantoor kon afhalen. De volgende ochtend kon ik niet wachten en ben meteen naar het postkantoor gereden, en ja hoor eindelijk kon ik mijn heerlijk geurende doos in ontvangst nemen. Heel mijn auto rook lekker naar zeep! Thuisgekomen heb ik de doos opengemaakt en daar lagen ze in een plastic tasje : alle zeepjes netjes apart verpakt. Het was even twijfelen welke ik eerst zou gebruiken want ik vind dat dan ook een beetje zonde en wil ze eigenlijk liefst gewoon bewaren .... Ik heb dan met de ogen dicht een zeepje gekozen en meteen een douche genomen, je voelt je naderhand echt schoon en je ruikt lekker ! Om mijn zeepjes uit te stallen ben ik nu op zoek naar een étagère, maar de kringwinkelzoektocht heeft nog geen resultaat gehad, dus ben nog even op zoek....Geeft me weer een goede reden om de kringwinkel binnen te lopen...



7 opmerkingen:

M. zei

Hoi An,
dat is ook toevallig dat je aan mij en mijn minihuis had gedacht en dat ik er dan een stukje over schreef.....soms snap je dat toch niet :)
weet je ,ik kanje zepen niet ruiken maar ze zien er uit alsof ze lekker ruiken mmmmmmm....geniet er maar lekker van!!
eigenlijk moet ik daar altijd om lachen...dan koop je wat(net als jij met je zeep)en dan vind je het zonde om te gebruiken...hahahaha volgens mij ligt hier ook wel wat in de kast waar dat van op toepassing is.....
fijne week verder!
lieve groeten manuela

Anoniem zei

Wat een kleuren. Als je daar niet vrolijk van word !!!

vosgesparis zei

hallo ;)
Ik kwam net je naam tegen op het blog van Hetty dus kom even een kijkje nemen. Leuk stukje heb je geschreven op je profiel pagina.

Bonjade zei

Wat heerlijk zeg al die zepen.
Ik snap dat je moeilijk kunt kiezen.
Wat een verwennerij.
Fijn weekend

Brigitta zei

Zijn ze niet heerlijk die zeepjes?? Ik heb in december de geur Lelietjes van Dalen gekocht, ik denk dat dat toch echt mijn lievelingsgeur is. Hij ligt naast mijn bed op het nachttafeltje en als ik dan in mijn bed lig, krijg ik af en toe die heerlijk zachte geur naar me toewaaien. Daar krijg je zoete dromen van ;-)

Heidi zei

Hoi An, ik lees net je berichtje over de eieren.
Toevallig ben ik net bezig met wat nieuwe setjes te maken omdat ze zo snel weg waren en ik van meerdere mensen hoorden dat ze ook wel een setje wilde hebben.
Van de week zullen ze wel af komen en dan zet ik ze in mijn winkeltje!
Mocht je nog interesse hebben kun je ze kopen en anders gewoon lekker zelf maken.
Het is een leuk werkje om te doen en moeilijk is het zeker niet!
En dan kun je ze helemaal naar je eigen smaak maken!

Fijn weekend,
Groetjes Heidi

Oh ja, vergeet ik bijna die zeepjes...ik ben er ook helemaal weg van, dat zijn heerlijke zeepjes!!

Ineke Pluim zei

Hoi! Ik kwam via via op je blog! Heerlijk die zeepjes, ik ben er ook gek van! Ik heb er een paar in de linnenkast liggen, heerlijk!
En je hebt er mooie foto's van gemaakt! Hoe maak je zo'n leuke collage van je foto's? Erg leuk!
Groetjes en een fijne avond!
Ineke